منبع تخصصی بهترین مقالات سئو منبع تخصصی بهترین مقالات سئو .

منبع تخصصی بهترین مقالات سئو

چگونه یک call to action خوب و تاثیرگذار بنویسیم؟


به چه شکل یک call to action خوب و تاثیرگذار بنویسیم؟
همان گونه که در پیشگفتار این مشاجره هم گفته شد، قبل از آنچه در کال تو اکشن میگوییم،  سئو سایت چیزی میباشد که مخاطب در پباده سازی دکمه می‌بیند.
در واقع صورت ظاهری دکمه CTA می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که علاوه بر جلب دقت، سبب زیبایی بیشتر شیت گردد. دقت به‌این دو نکته بسیار اساسی میباشد. مرز ظریفی فی مابین جلب اعتنا کننده بودن و انداختن حواس استفاده کننده از متن اساسی با قرار دادن یک عنصر غیر مطلوب بصری در یک کناره از تارنما وجود داراست.
برای اینکه در پباده سازی کال تو اکشن ناخواسته به چنین خطاهایی گرفتار نشوید بهتر میباشد موارد ذیل را رعایت نمایید:

رنگ‌های مطلوب برای CTA
رنگ دکمه‌های CTA از اهمیت بالایی برخوردار‌است. در واقع مهمترین نصیب پباده سازی دکمه‌ها رنگ آن‌هاست. مجموعاَ دو رنگ سبز و نارنجی رنگ را برای دکمه‌ها گزینش کرده‌اند؛ البته نهایتاً گزینش آن بستگی به رنگ‌های به عمل رفته در ساخت سایت دارا‌هستند.
شایسته ترین رنگ، رنگ‌های ضد و نقیض با رنگ قضیه مهم وبسایت میباشد؛ زیرا بیشتر جلب اعتنا می‌نمایند و خودشان را پر رنگ‌خیس نشان می دهند.

قاب منحنی دکمه‌های درخواست برای مبادرت
کادرهای منحنی بیشتر از کادرهای با کناره‌های تیز یوزرها را به کلیک کردن ترغیب می‌نمایند.

فونت‌های وسیع و خوانا
نوشته روی دکمه‌های CTA بایستی به قدر کافی پهناور باشند تا هم به راحتی خوانده شوند و هم بر روی برگه اکران تلفن همراه با انگشت دست بتوان بر روی آنان ضربه زد. ولی اعتنا داشته باشید بزرگی نوشته‌ها به معنای طولانی بودن متن وجود ندارد!

متن دکمه CTA نباید بیشتراز حد طولانی باشد
متن دکمه‌های کال تو اکشن بایستی درخواست محور باشند یعنی صرفا تأکید بر روی منظور ما باشد، همین! قصه را طولانی نکنید. از کوتاه‌ترین عبارت‌ها چهت نیل به غرض خویش به کارگیری فرمایید.

از گونه های گرافیکی فانتزی به کار گیری فرمائید
در بعضا مورد ها، از جملهً در پاپ‌آپ‌ها می توانید با نشانه گر‌های کوچک در حوالی دکمه CTA اثرگذاری آن را بیشتر کرده و نرخ کلیک را ارتقاء دهید.
در حالتی‌که قصد دارید از انواع گرافیکی به کار گیری نمائید مسلماً دقت فرمایید که‌این انواع سبب سردرگمی استفاده کننده نشوند و توصیه شمارا از چشمان استفاده کننده به دور نسازند.

خلأ حریم دکمه
دکمه‌های کال تو اکشن مدام بایستی یک فضای امن در حوالی خویش داشته باشند. این فضای امن یک خلأ در اطرافشان میباشد که سبب ساز میگردد اعتنا استفاده کننده به دکمه جلب خواهد شد. در شرایطی‌که حریم دکمه را به هم ریخته نمایید ممکن میباشد دربین سر و صدا‌ها گم گردیده و به دیده نیاید.

محل قرارگیری دکمه call to action کجاست؟
هدر همیشگی
با وجود یک هدر همیشگی می توانید اعضاوجوارح و مشتریان بیشتری جذب نمایید. حتی می توانید انتخاب نمائید که هدر در بعضا از صفحه ها یا این که مقاله ها معین یا این که پس از یک برهه زمانی مشخص و معلوم ظواهر خواهد شد.
نوع دیگر هدر بر طبق تاریخچه مرورگر استفاده کننده کال تو اکشن را تعیین می‌نماید. این نوع هدرها میتوانند کال تو اکشن‌های دارای ارتباط‌تری برای هر مخاطب سفارش دهند.
از این لحاظ که هدر مدام در بالای برگه قابل مشاهده میباشد می تواند CTA خیر و خوبی محسوب گردد. چراکه استفاده کننده فورا پس از ورود به شیت آن را مشاهده و بعداز تلاوت نوشته‌ی علمی می تواند مجدد ورقه را به بالا اسکرول نماید؛ البته در شرایطی که CTA را در زیر کاغذ قرار دهید ممکن میباشد هیچ وقت به روءیت کرد مخاطب نرسد.

تحت ورقه
در مقابل، بعضا دیگر معتقدند دکمه CTA می بایست در زیر ورقه قرار بگیرد. این توده بر این باورند که مخاطب هنگامی کل مطالب تا ذیل کاغذ را مطالعه کرده یعنی به وب سایت عشق و علاقه‌مند گردیده و در حال حاضر دوران قابل قبولی برای ارائه توصیه میباشد.
به عقیده این توده، زمانی دکمه کال تو اکشن در بالای شیت قرار بگیرد استفاده کننده نو وارد برگه گردیده و احتمالاً هنوز نمی‌داند با چه چیزی روبه‌روست. می بایست به وی پاره ای مجال بدهیم تا با ما بیشتر آشنا خواهد شد. ارائه یک سفارش در همین اولِ فرمان احتمالاً بازه زمانی قابل قبولی وجود ندارد و به فیض نخواهد رسید.

کال تو اکشن جانور در کامنت ها
این نوع کال تو اکشن‌ها از هوشمندانه‌ترین نوع CTA ها میباشند و با غرض تعامل با مشتری، محافظت مشتری در وبسایت و در فیض بهبود جایگاه وبسایت در گوگل (seo) انجام میشود.
بدین خواسته رئیس وبسایت در نصیب ایده ها و در جواب به کامنت های دیگر افراد جواب‌هایی می دهد که سایرین را به کامنت گذاری ترغیب نماید. گذاشتن کامنت های جنجالی و گفت و گو‌برانگیز، ادامه دادن حرف‌ها و جواب دادن به کلیه کامنت های یوزرها از مهم ترین طرز‌های این نوع کال تو اکشن میباشد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۳:۳۳ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

آیا cloaking یک عمل شیطانی است؟


آیا cloaking یک کار شیطانی میباشد؟
کلوکینگ دقیقا به چه مضمون‌ میباشد؟ در تحت دو تعریف‌و‌تمجید برای کلوکینگ بیان شده میباشد:

از حیث فنی: بدین مضمون‌ می‌باشد که کد html که به ربات های کاوش نمایش داده می شود سئو سایت با کدی که به یوزرها نمایش داده میشود ، یکسان نمی‌باشد.
ولی برای انجام این فعالیت دو غرض گوناگون وجود دارااست: در صورتی‌که غرض آن این میباشد که موتورهای کاوش را فریب دهد، این فعالیت نوعی سوءاستفاده میباشد. در شرایطی‌که این تکینک را در حیث می‌گیرد تا تجربه استفاده کننده را بهبود ببخشد، این عمل رسمی میباشد.
بدین ترتیب در‌حالتی که مقصود شما مخفی کاری از موتورهای کاوش باشد، این عمل پاره ای شیطانی میباشد. در ذیل بعضی تاکتیک ها نقل شده میباشد:

به کارگیری ازIFRAME ها: شما میتوانید تگ را با استعمال از متا تگ robots به noneindex منعکس فرمائید، یا این که ورقه را با پوشه txt غیرفعال نمایید.
به کار گیری از ajax : با به کار گیری از ajax میتوانید ، یک طریق بی آلایش برای مسدود کردن فرم ها از ربات ها و موتورهای کاوش داشته باشید.
وضعیت موادتشکیل دهنده css
استعمال از متن در گرافیک: بعضا از مثال های نهفته سازی از گویش گوگل: ارائه یک برگه از html به موتورهای کاوش در حالی که یک ورقه از تصاویر و یا این که اشاره گر را به یوزرها اکران می‌دهد.
چرا نباید کلوکینگ را انجام بخشید؟
در حالتی‌که شما رئیس یک وبسایت را بر عهده دارید، بخشی از وظایف شما این میباشد که تارنما شما به راحتی برای اشخاص و کاربرانی که آن را کاوش می نمایند و موتورهای کاوش اکران داده گردد. این به‌این مضمون‌ میباشد که وبسایت شما خیر صرفا می بایست برای گوگل بلکه برای بقیه موتورهای کاوش نیز جذابیت داشته باشد. یکی‌از اقداماتی که شما و تارنما شما‌را در معرض خطر قرار می‌دهد ، مخفی سازی یا این که به عبارتی کلوکینگ میباشد.

یکی مهم ترین خصوصیت های سایت های توسعه یافته به کار گیری از محتوای مختلف میباشد. برخی از وب سایت ها از تکنیکی به اسم “Geo-IP” به کارگیری می نمایند که وضعیت مکانی شمارا بر پایه ی نشانی آی پی وارد می نماید.در‌این شیوه تبلیغات را بر طبق حالت مکانی و یا این که داده ها مرتبط با آب و هوا معین می گردد.

بعضا اشخاص ادله می نمایند که‌این فردی سازی در واقع نوعی کلوکینگ میباشد، چون محتوای ارائه گردیده به مشتری متعدد از آن چیزی میباشد که به ربات های کاوش ارائه می‌گردد.

چرا می بایست از کلوکینگ اجتناب نمائید؟
در هنگام ساخت و ساز و seo و پیاده سازی تارنما، مدام می بایست از هرگونه پوشش پنهان اجتناب نمائید. چون امروزه اکثر موتورهای کاوش این نحوه را ممنوع کرده اند و شمارا جریمه خواهند کرد. در‌پی توضیح خوا‌هیم بخشید که چرا بایستی از تکنیک های مخفی سازی اجتناب نمایید.

در تمجید، کلوکینگ و یا این که نهفته سازی، ارائه تکنیک هایی میباشد به خزنده های موتورهای کاوش در حالی که به یوزرها تیم متفاوتی از صفحه های ارائه می‌شود. رویکرد های متعددی برای انجام این فعالیت وجود دارااست. در صورتیکه چه بعضا ها سفارش می‌دهند که سهل وآسان ترین رویکرد برای نهفته کردن به کارگیری از اپلیکیشن تحویل IP میباشد ، البته هنوز هم ایده ها راجع به آن مختلف میباشد. زمینه کلوکینگ مدام یک مسئله دعوا برانگیز بوده میباشد. در تحت میخواهم توضیحات مختصری درخصوص نحوه فعالیت این اپ بیان‌کنم.

ایده های انجام این تکنیک
هنگامی که یک عنکبوت موتور کاوش ویا یک مخاطب انسانی ، یک برگه خاص را درخواست می نمایند، نرم‌افزار کلوکینگ نشانی آی پی متقاضی را با یک مقر داده از نشانی های آی پی شناخته گردیده عنکبوت های موتورهای کاوش مقایسه می نماید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۷:۱۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

فاکتـورهایی که در تعیین مدت زمان تاثیـر بک لینک ها موثر هستند کدامند؟


فاکتـورهایی که در گزینش برهه زمانی بازه تاثیـر بک لینک و پیوند ها موءثر می‌باشند کدامند؟ سئو سایت  دامنه تارنما شما این که شما از چه دامنه ای استعمال می‌کنید به صورت جدا در تاثیر بک پیوند های شما در دوران دوران کوتاه مفید میباشد. در سود استدلال ها نشان می‌دهند که هرچه توان یک دامنه بیشتر باشد و به اصطلاح دامنه عظیم خیس باشد, سرعت تاثیرگذاری بک پیوند ها نیز بیشتر میشود چرا‌که سایت هایی که از دامنه های دارای اعتبار و وسیع استعمال می نمایند اکثر اوقات بیشتر گزینه دقت گوگل قرار می‌گیرند. نوع بک لینک و پیوند ها همان گونه که می دانید بک لینک و پیوند ها به دو دسته خوب و بد تقسیم بندی میشوند. بک لینک و پیوند های خوب, پیوند هایی می باشند که منجر ارتقا مرتبه شما در گوگل می گردند و در سمت و سوی دیگر بک پیوند های بد, ممکن میباشد که تاثیری بر مرتبه بندی شما نداشته و یا این که در بدترین شرایط مرتبه بندی شما‌را با ساخت و ساز سئوی منفی کاهش دهند. نوع بک لینک و پیوند ها در واقع دلیل مهمی در انتخاب سرعت تاثیر میباشند, به دلیل آنکه بک پیوند های بد نیز می‌توانند به به عبارتی سرعتی که بک لینک و پیوند های خوب اثر میگذارند اثر گذار باشند و سکو تارنما شمارا کاهش دهند. پس برای به کار گیری از بک لینک و پیوند ها غایت احتیاط را رعایت نمایید. مارک شما ممکن میباشد که فکر کنید مقام و مارک شما آیتم اهمیت گوگل وجود ندارد البته جذاب میباشد بدانید که سایت های سابق خیس به نسبت آسوده خیس میتوانند به سکو های بالا دست پیدا نمایند. سایتی که در قضیه تبلیغات قدرتمند خیس کار می نماید به راحتی قادر است با قرار دادن یک مقاله تازه سکو خویش را بالا پیروز شود, ولی به شرطی که مقاله آیتم استعمال طبق ضوابط بهینه سازی نویسی تهیه و تنظیم گردیده باشد. سرعت بک پیوند ها در شرایطی‌که شما لینک و پیوند های آیتم استعمال خویش را سریعتر اخذ نمایید احتمال بالا رفتن جایگاه شما در گوگل نیز بیشتر می‌گردد. توجه داشته باشید که کمپانی گوگل از آن چیزی که تصورش را می کنید هوشمند خیس میباشد و در شکل ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند های غیر طبیعی تخت گاز تارنما شمارا از لیست موتور های جست و جو تمیز می نماید. تاثیر گذاری بک لینک و پیوند ها کی چهره می‌دهد؟ موتور های کاوش مانند گوگل هرکدام واحد سنجش های مختلفی برای دسته بندی وبسایت ها دارا هستند.همینطور از حیث گوگل تاثیر بک لینک و پیوند هایی که به تارنما شما داده می‌گردد یکسان وجود ندارد.فاکتور های متعددی برای دسته بندی تاثیر بک پیوند ها وجود دارااست. 1. اعتبار دامنه :یکی‌از مورد ها تاثیر بک پیوند ها در گوگل مرتبط با اعتبار دامنه میباشد.همین اعتبار دامنه نیز خویش بر طبق فاکتور های مختلفی درجه بندی می گردد.اعتبار دامنه فراتر ؛تاثیر بک لینک و پیوند در گوگل را نیز بالا خیس خواهد موفقیت. 2. اعتبار برگه :در واقع اعتبار برگه نظیر به عبارتی اعتبار دامنه فعالیت می نماید با این تفاوت که اعتبار ورقه در برای قسمت خاصی از دامنه احتساب می‌شود.ارتقا اعتبار صفحه ها وب سایت شما بستگی به نوع پیوند سازی های داخلی در وبسایت شما دارااست. هر چه بک پیوند های داخلی خیر و خوبی داشته باشید این صفحه ها تبدیل به دارای اعتبار ترین صفحه های دامنه شما خواهند شد و تاثیر بک لینک و پیوند ها را در‌این صفحه ها ارتقاء می‌دهند. 3. تعداد پیوند های خروجی :این نکته در تاثیر بک لینک و پیوند ها بسیار اهمیت داراست که هر صفجه ای که به شما لینک و پیوند میدهد مطمئنا به وب سایت های دیگر نیز پیوند داده میباشد. هر چه تعداد لینک و پیوند های خروجی یک وبسایت بیشتر باشد از ترازو تاثیر بک لینک و پیوند های آن کاسته می گردد. مثال آن نیز مرتبط با وب سایت های فروش بک پیوند و رپورتاژ ها میباشد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۷:۲۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

گزینه بی هیور در گوگل انالیتیکس چکاری انجام می دهد


Behavior (خلق) نصیب Behavior داده‌هایی را از اخلاق و رفتار یوزرها در تارنما شما ارائه می‌نماید. اقداماتی مانند به کار گیری از نصیب جست‌وجوی تارنما، محتواهایی که چشم‌اند، طرز‌ی لود صفحه ها وبسایت و کارهایی از این دست. این ابزار به آشکار کردن نصیب‌هایی از تارنما امداد می‌نماید که به دلخواه شما عمل نمی کنند و حاصل مثبتی به توشه نمی‌آورند. سئو سایت Behavior Flow (دنباله‌ی رفتاری) بخش Behavior Flow مسیر جنبش یوزرها در تارنما را نشان می دهد که دنباله‌ی رفتاری یا این که به عبارتی جریان رفتاری نامیده می گردد. به عنوان مثال معین می‌نماید که آیا یوزرها بعداز قرائت نوشته ی علمی‌ای درخصوص اهمیت بک لینک و پیوند، خریدی از وب سایت انجام داده‌اند؟ بیشتر بدانید: نوشته‌علمی بک لینک و پیوند چه چیزی است را مطالعه فرمایید اعتنا داشته باشید که برای به‌کارگیری این قابلیت و امکان، بایستی حادثه ها (Events) را ردگیری و تِرَک (track) نمائید. Site Content (محتوای وب سایت) این قسمت از Behavior اطلاعاتی بسیار ریز و ظریف ارائه می‌نماید. این داده ها قادر است نشان دهد که آیا یوزرها از گوشی برای ورود به تارنما به کارگیری کرده‌اند، از جست‌وجو در گوگل وبسایت شما‌را پیدا کرده‌اند یا این که مواقعی شبیه. این داده‌ها قادر است در کشف محتواهایی از وب سایت که در جذب استفاده کننده چیره بوده‌اند، یاری‌کننده باشد. در صورتیکه درباره ی بازاریابی محتوا کار می کنید، این قسمت غنیمت بزرگی برای شما خواهد بود؛ به این دلیل که به یاری گزارشات این نصیب میتوانید بفهمید کدام مقاله‌ها وب لاگ شایسته ترین برخورد را اخذ کرده‌اند و شما‌را به هدفتان نزدیکتر نموده‌اند. برای آن‌که از نگاه آماری، شایسته ترین محتواهای تارنما خویش را در گوگل آنالیتیکس بیابید، همچون تصویر، مسیر تحت را دنبال فرمائید: به نصیب «All Pages» در Site Content بروید (در نوار ابزار سمت چپ، نصیب Behavior و بعد از آن Site Content را کلیک نمائید تا بدین بخش برسید) در بخش «Primary Dimension» عبارت «Page Title» را گزینش نمائید حال در جدول می توانید فهرست پرمخاطب‌ترین مطالب خویش را بیابید. Site Speed (سرعت تارنما) داده‌های جانور در Site Speed سرعت لود محتواهای وبسایت را اکران می دهد. این داده‌ها میتواند براساس به کار گیری‌کننده‌ها آراسته‌سازی خواهد شد. به عنوان مثال در شرایطی که کاربرانی که از روش تلفن همراه وارد سایت گردیده‌اند مقطع بیشتری را برای بارگذاری (Load) شدن وب سایت حوصله نمایند، در بالا فهرست تروتمیز‌سازی قرار می گیرند.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۹:۲۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

مهترین ویژگی های لینک ها


پیوند سازی یا این که ساخت و ساز بک لینک و پیوند برای وبسایت مدام امری ضروری تلقی شده‌است و موتورهای کاوش نیز به‌این قضیه اهمیت بالایی داده اند. روشهای سریع و سادگی را در‌این نوشته ی علمی برای ساخت‌و‌ساز بک پیوند با شما مطرح خوا‌هیم کرد. تکنیک‌ها و نحوه‌های متفاوت در ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند‌ها سئو سایت  برای یک سایت طی بازه زمانی انقلاب موتورهای کاوش تکامل یافته میباشد. چیزی که معین میباشد این میباشد که با بسط و پیشرفت تکنولوژی‌های کاوش، به به عبارتی مقدار هم رقابت دراین باره زیادتر شده‌است. این رقابت‌ها سبب ساز ساخت بخش اعظمی از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های خلاقانه و توسعه یافته در تولید پیوند‌ها شده‌است. اگرچه این پیشرفت‌ها نباید در معنای در نظر نگرفتن نحوه های اساس و اول باشد. در واقع بهتر میباشد تکنیک‌های توسعه یافته را در کنار اصول نخستین رعایت کنیم تا به شایسته ترین پاسخ برسیم. می‌اقتدار این دو را تلفیق تجربه سابق و صنعت امروزی دانست. خوب اکنون بایستی مشاهده کرد چه چیزی درین در میان عوض شده میباشد؟ یکی‌از نکات بارز در قضیه بهینه سازی این میباشد که موتورهای کاوش هرروز رند خیس و مجهز خیس می شوند و جنبش مرحله به مرحله با این صنعت لازمه برد در دارای اعتبار شدن و کسب سکو بهتر میباشد. امروزه موتورهای کاوش به مراتب هوشمند خیس از آن چیزی می باشند که پیش از اینً بوده‌اند. طی برهه زمانی هنگامی که موتورهای کاوش در سال‌های اخیر کار خویش را ارتقا داده‌اند، متخصصان بهینه سازی هم استارت به پژوهش ها بیشتری کرده‌اند. نتیجه ها متخصصان بهینه سازی اکثر زمان ها به طور خصوصی میباشند البته بعضا از اصول اساسی کشف گردیده به طور حدوداً نادر و کم منتشر گردیده‌اند. پیوند‌ها، یکی‌از وسیع‌ترین تغییرات می باشند. این آیتم اثبات شده‌است که پیوند‌ها دیگر یک قسمت عادی از seo نیستند. بضاعت لینک و پیوند‌ها در دوست داستنی کردن، کسب اعتبار و بازدید کننده‌های بیشتر است. در‌پی به برخی از مهمترین خصوصیت‌های پیوند‌ها اشاره می کنیم. مهترین خصوصیت های پیوند ها 1- لینک و پیوند سازی یا این که Link Building یک ابزار کارآمد برای اسم تجاری (مارک) شما خواهد بود. 2- لینک و پیوند‌هایی که بتوانند مقدار قابل‌توجهی از بازدید کننده‌های دارای ربط یا این که به اصطلاح Relevant Visitors را به ارمغان بیاورند از قیمت بالایی برخوردار می باشند. 3- پیوند‌ها به طور بدون واسطه بر روی سکو‌بندی‌های موتورهای کاوش تأثیر می گذارند، همینطور به وبسایت‌های متفاوت این قابلیت را می دهند تا بتوانند هدف ها متبوع مشتریان یا این که بازدیدکننده‌هایشان را متوجه گردیده و روی آنها نرم افزار‌ریزی نمایند. در واقع لینک و پیوند‌ها و آمارهای استقبال از آن ها مراد‌های بازدید کننده‌ها و مشتریان شمارا معین کرده و به اطلاعتان می رسانند. فعلا جستجوها به معیارهای بازاریابی بیشتری نسبت پیشین متکی می‌باشند. یعنی دیگر مانند قبل صرفا سئو تارنما و چندین لینک و پیوند بی آلایش کارساز نخواهد بود. درین نوشته‌ی‌علمی که به وسیله وب سایت مدیریت اینترنت منتشر شده‌است به تنی چند از متدها و طریق‌هایی که میتوانند به شما در ساخت و ساز پیوند‌ های با ثبات امداد نمایند خوا‌هیم پرداخت. شایان بیان میباشد روشهای نقل شده تماما از منابع دارای اعتبار و اشخاص زبده دراین مورد گردآوری شده‌است و با کوشش و اشتباه حاصل آن ها نیز گزینه تست قرار گرفته میباشد. 1- به بقیه افراد لینک و پیوند دهید عملکرد فرمایید به تارنما‌های بقیه افراد (به ویژه وبسایت‌های معتبر) پیوند بدهید یا این که به فعالیت و عمل دیگرافراد اشاره نمائید. به ویژه عده ای که در مسئله کاری شما کار می‌نمایند. لینک و پیوند دادن و یا این که اشاره بدین تارنما‌ها میتواند امکان لینک و پیوند دهی تارنما شما‌را بالا برنده شود و تارنما شما‌را تحت عنوان مرجعی دارای اعتبار و مطمئن معرفی نماید. اعتنا به موارد ذیل قادر است راهنمای قابل قبولی برای پیشرفت در این باره باشد: از دنبالک (Trackbacks) به کار گیری نمایید: سوراخ بک‌ها در واقع سیگنال‌ها و شیوه‌هایی برای اخذ ترافیک بعد از ارسال آنان می باشند. هنگامی که شما بر روی پیوند‌های ورودی خودکار نمائید، چنانچه آن را مطابق با استانداردها ساخت‌و‌ساز کرده باشید و به منابع دارای اعتبار لینک و پیوند داده باشید، داده ها ارسالی شما به شکلی دیگر برای تارنما شما برگشته می گردند و این یعنی ترافیک بیشتر و در فیض بازدید بیشتر و مرتبه بهتر برای شما. موتورهای کاوش از رخنه‌ بک‌ها تحت عنوان علائم مطمئن به کارگیری می‌نمایند. مبادرت به انجام کار بلندمدت فرمائید: در صورتی‌که به تاءمل آینده و دورنمای وب سایت خویش می باشید بهتر میباشد مورد‌های استحکام آن را از همین شرایط فعلی مهیا نمایید. یکی شایسته ترین طرز‌های کاربردی در این مورد مقصود قرار دادن مهره‌های کلیدی و مؤثر هست. برای این که بتوانید تأثیر کافی را بگذارید بایستی مطالب و محتوای مطلوب ارائه فرمائید. در این حالت این مطالب تا مقطع‌ها برای شما اعتبار کسب می‌نمایند و در آینده سبب ساز جذب هر چه بیشتر لینک و پیوند به مقاله و وبسایت شما می گردند. از پیوند‌های کانال‌های اجتماعی استعمال نمائید: خیلی‌ها پیش‌بینی می‌نمایند که پیوند‌های کانال‌های اجتماعی یا این که Social Links آینده ساختار پیوند‌ها می‌باشند. افرادی که مطالبشان را منتشر می‌نمایند مایل می‌باشند تا مقاله خویش را به اشتراک بگذارند. مخصوصاً در صورتی این مطالب دارنده بها بالایی بوده و زحمت متعددی برای نگارش آنها کشیده شده‌است. یکی فاکتورهای موتورهای کاوش هم اهمیت دادن به صفحه های دوستداشتنی و مطالب دوست داستنی در کانال‌های اجتماعی میباشد. همینطور برای تأثیرگذاری بیشتر می توانید مطالب دوستداشتنی‌خیس و متدهای مقاله نویسی تارنما های برنده را سرمشق قرار دهید. در ذیل به بعضا از مدل‌های مطالب دوستداشتنی اشاره شده‌است: گفتمان‌های گروهی یا این که شخصی ساخت و ساز یک لیست از شایسته ترین برندهای جهانی ساخت یک لیست از شایسته ترین برندهای کارشناس در مورد کاری شما تکثیر مطالبی بر اساس گفتمان‌ها و تحلیل‌های منحصربه‌فرد شما از برندهای برتر و تایپ کردن مطالب و معرفی شرکت‌ها، تولیدها یا این که خدمت‌های آنها شرح دادن و تعریف ایدئولوژی‌های برندها و شرکت‌ها و انتقاد و موافقت با آنها ترتیب دادن و حق تقدم‌دهی به مطالب دوست داستنی‌خیس ساخت و ساز لیست برگزیدگان ها در موضوع کاری تان (10 مغازه اینترنتی برتر کشور‌ایران در سال 94)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۸:۵۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

دلایل استفاده از لینک های نوفالو no‌follow


عوارض به کارگیری از پیوند های نوفالو no‌follow از تاثیر لینک و پیوند نوفالو بر بهینه سازی مطمئن باشیم یا این که نباشیم، سایت‌های اکثری لینک و پیوند نوفالو دارا هستند. کافی میباشد روی صفحه ها وبسایت‌ها کلیک راست فرمائید و آیتم inspection را تعیین فرمائید. کد ورقه برای‌تان اکران داده می شود و با سرچ واژه no‌follow میتوانید این لینک و پیوند‌ها را ملاحظه کنید. عوارض استعمال از پیوند های نوفالو مختلف میباشند. پیرو مهم‌ترین مورد ها را دراین باره ذکر میکنم: سئو سایت خنثی کردن اثر اسپمرها او‌لین دلیلی که مدام برای به کار گیری از این تگ مطرح میگردد، خنثی کردن اثر اسپمرها میباشد. ممکن میباشد در وب سایت‌تان پیوند‌هایی به صفحه ها اسپم داشته باشید. یا این که یوزرها در قسمت ایده ها، لینک و پیوند‌های نامناسب و اسپم قرار داده باشند. در‌این‌صورت با به کار گیری از کد نوفالو این لینک و پیوند‌ها را خنثی می کنید و بازدارنده تاثیر منفی آنها می شوید. دوری از کاهش اعتبار تارنما آیتم دیگر معدود بودن اعتبار سایتی میباشد که به آن لینک و پیوند داده‌اید. در‌حالتی که به سایتی پیوند بدهید که اعتبار کمتری نسبت به شما دارااست، ممکن میباشد خودتان هم با کاهش اعتبار مواجه گردید. شاید برای‌تان پرسش پیش بیاید که در اصل چرا بایستی چنین کاری بکنیم!؟ فرض فرمائید یک وبسایت خیر چندان دارای اعتبار، محتوای آموزشی مفیدی ایجاد نموده است که می خواهید به آن لینک و پیوند بدهید. یا این که قابل انعطاف‌افزاری را برای دانلود نهاده میباشد. قصد دارید به آن محتوا پیوند بدهید و درضمن نمیخواهید درباره‌ی اعتبار وبسایت‌تان ریسک نمائید. خیلی معمولی لینک و پیوند مد نظرتان را در وبسایت قرار می‌دهید البته آن را no‌follow می کنید. جلوگیری از تکرار لینک و پیوند‌ها یک دیگر از عارضه ها به کار گیری از پیوند های نوفالو no‌follow خودداری از تکرار میباشد. فرض کنیم در یک شیت از وب سایت‌تان دو توشه به یک ورقه دیگر، از وبسایت خودتان یا این که یک وبسایت دیگر، پیوند داده‌اید. انکر تکست هم گوناگون میباشند. حال برای جلوگیری از تکرار، میتوانید یکی پیوند‌ها را no‌follow فرمائید. طبیعی نشان دادن ساختار پیوند‌سازی و تاثیر لینک و پیوند نوفالو بر seo وب سایت‌هایی که لینک و پیوند‌های خروجی متعددی دارا‌هستند هم از نوفالو به کار گیری می‌نمایند. در شرایطی‌که سایت‌تان تعداد متعددی لینک و پیوند خروجی داشته باشد، ممکن میباشد گوگل شمارا تحت عنوان فروشنده لینک و پیوند در لحاظ بگیرد. یعنی سایتی که از تارنما‌های دیگر پول میگیرد و لینک و پیوند آنها‌را در متن خویش قرار میدهد. برای پیشگیری از این مورد میتوانید لینک و پیوند‌های خروجی را نوفالو نمایید. جلب اعتماد گوگل و دوری از جریمه یکی‌از طرق جلب اعتماد گوگل، نوفالو کردن بک پیوند‌های مبلغی و تبلیغاتی میباشد. گوگل نحوه‌های متعددی برای تشخیص لینک و پیوند‌های خریداری‌گردیده دارااست. در صورتیکه متوجه این مورد خواهد شد، درجه وبسایت‌تان به شدت سقوط می‌نماید. در‌حالتی که در سایتی بنر یا این که متن تبلیغاتی نهاده‌اید، بهتر میباشد آن را نوفالو فرمائید تا هم از جریمه‌های گوگل در امان بمانید و هم اعتمادش را جلب نمائید. بیشتر بخوانید : گوگل پنالتی google penalty و اشکال آن مراقبت اعتبار انجمن‌ها و فروم‌ها بخش اعظمی از انجمن‌ها و فروم‌ها هم پیوند‌های خروجی خویش را نوفالو می‌نمایند. یوزرها هنگام اظهار‌کرد‌وگو درین انجمن‌ها، پیوند‌های مختلفی را قرار می دهند. درصورتی که این پیوند‌ها اسپم باشند، ممکن میباشد به اعتبار انجمن زخم برسانند. مدیران سازه به سیاست‌های خویش همگی یا این که بخشی از این پیوند‌ها را نوفالو می‌نمایند. تاثیر پیوند نوفالو بر بهینه سازی چه میباشد؟ اذن بدهید پیش از توضیح در خصوص تاثیر پیوند نوفالو بر seo یک پرسش بپرسم: به نظرتان چقدر احتمال داراست وب سایت‌های گوناگون به طور طبیعی به هم لینک و پیوند بدهند؟ سوای داد و ستد، رپورتاژ یا این که ساختن پیوند، چقدر احتمال داراست بک پیوند بگیرید؟ چنانچه بخواهیم راست گو باشیم، خیلی نادر! احتمال این که یک تارنما به آسانی محتوای تولیدی شمارا موثر بداند و به آن لینک و پیوند بدهد زیاد وجود ندارد. زیرا لینک و پیوند دادن به تارنما‌های دیگر ریسک داراست. ممکن میباشد آن وبسایت اسپم خواهد شد، جریمه گردد یا این که هزار واقعه دیگر برایش بیفتد که روی وب سایت شما هم تاثیر میگذارد. به این ترتیب وبسایت‌ها یا این که زیاد به هم پیوند نمی‌دهند یا این که لینک و پیوند‌ها را نوفالو می‌نمایند. گوگل هم این زمینه را میداند. پس خواهیم توانست بگوییم یک تاثیر پیوند نوفالو بر بهینه سازی سایت این میباشد که ساختار پیوند‌سازی آن را طبیعی نشان میدهد.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۴:۲۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

تگ hreflang چیست؟


تگ hreflang چه میباشد؟
درین یادگرفتن می‌خواهیم به معرفی یکی‌از مهم‌ترین تگ های بهینه سازی، تگ hreflang بپردازیم. سئو سایت تگ که در معنای برچسب و به نوعی دسته می باشد و hreflang هم از واژه ی langش میشه متوجه شد که مرتبط با گویش می باشد، پس می خواهیم در زمینه‌ی برچسبی کلام کنیم که کارش مشخص و معلوم کردن لهجه وبسایت می‌باشد.


تگ hreflang چه است

معرفی تگ hreflang
تگ hreflang مهم‌ترین ابزار seo دربین المللی میباشد، Hreflang تگی میباشد که برای سایتهای دو یا این که تعدادی زبانه بکار گرفته می‌گردد و نقش به سزایی در seo وب سایت ایفا می نماید به نحوی که به وسیله این تگ قادر خواهیم بود لهجه وب سایت را به گوگل معرفی کنیم. اما الگوریتمهای گوگل بضاعت تشخصی گویش را دارا‌هستند البته با اعتنا بدین اصل که هرچه داده ها با جزییات بیشتر باشد،گوگل اقبال بیشتری را برای افزایش به تارنما می‌دهد. در واقع Hreflang به موتورهای کاوش می فهماند که لهجه محتوای تارنما ما به چه زبانی ساخت گردیده.

بعنوان نمونه درصورتی که ما یک وبسایت با 3 لهجه متفاوت داشته باشیم که محتوای آن‌ها ترجمه گردیده باشد، این محتوا ها را با تگ hreflang که در هدر وب سایت گذارده می توان به موتورهای کاوش می فهمانیم که‌این محتوا ها لهجه متفاوتی دارا هستند و برای لهجه متبوع درجه بندی می نماید.

در واقع این تگ به موتورهای کاوش می فهماند که محتوای شمارا برای زبانها و بخش ها دیگر به نوعی کمتر اکران دهد و بیشتر به ip های یوزرها به عبارتی مرز و بوم اکران دهد.


یادگرفتن قراردادن تگ hreflang

فراگیری قرار دادن تگ hreflang
برای قرار دادن تگ hreflang کافیه کد ذیل را در هدر وب سایت قرار بدید.

link rel = “alternate” href = “https://example.com” hreflang = “en-us” />

برای جستن هدر وبسایت وارد هاست گردیده و در نصیب public html و فایل wp-content پوشه header.php و بازدن مورد edit می‌توانید این کد را توشه گزاری فرمایید. اعتنا داشته باشید که قطعا گویش متبوع را تغییر و تحول دهید.

یادگرفتن قرار دادن تگ hreflang در هاست سی پنل
برای قرار دادن تگ hreflang در هاست سی پنل نخست وارد هاست گردیده و بعد از آن وارد فایل public html میشویم.


قرار دادن تگ hreflang در هاست سی پنل

بعد مطابق تصویر پایین وارد فایل wp-content میشویم


قرار دادن تگ hreflang در هاست سی پنل ورود به بخش wp-content

آنگاه وارد فولدر theme گردیده و بعد از آن روی پوشه header.php راست کلیک می‌کنیم وسپس وارد قسمت بازنویسی هدر می شویم.


قرار دادن تگ hreflang در هاست نصیب ادیت هدر


قرار دادن تگ hreflang در هاست سی پنل بخش هدر وبسایت

نکته: اعتنا داشته باشید که‌این کد رو می بایست فی مابین تگ گشوده و بسته header قرار بدید و قطعا یادتون باشه که لهجه مرزو بوم متبوع رو به صحت جایگزاری فرمائید و نشانی تارنما رو هم مکان example قرار بدید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۳:۳۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

E-A-T در سئو به چه معناست؟


E-A-T شایسته ترین شاخص برای درجه بندی تارنما ها از حیث کیفیت محتوا بوسیله گوگل ست. سئو سایت  در واقع می اقتدار به این شکل ذکر کرد که E-A-T معیاری میباشد که موتور کاوش گوگل طبق آن به وب سایت شما از دید کیفیت نمره می‌دهد


E-A-T شایسته ترین شاخص برای سکو بندی تارنما ها از لحاظ کیفیت محتوا به وسیله گوگل ست. در واقع می اقتدار به این شکل خاطرنشان کرد که E-A-T معیاری میباشد که موتور کاوش گوگل طبق آن به وبسایت شما از دید کیفیت نمره می‌دهد. برای همگی یوزرها موتور جستجوی گوگل و متخصصان بهینه سازی پرسش میباشد که گوگل چه گونه کیفیت محتواها را می سنجد در حالی که توانا وجود ندارد مثل یک بشر همه محتواها را بخواند و با یکدیگر مقایسه نماید. البته جذاب میباشد بدانید گوگل با آپ دیت رسانی و ارتقاء الگوریتم های متعدد هر روز بدین بضاعت و توان مجاورت خیس میشود. E-A-T یک کدام از اصلی ترین گام ها درین مسیر میباشد که با یقین سکو بندی و بهینه سازی وب سایت ها را بسیار متحول خواهد نمود هر یک‌سری به اندازه دیگر الگوریتم های گوگل سروصدا نکرده میباشد. E-A-T در seo سال 2020 نقش پررنگی خواهد داشت!

این نوشته‌ی‌علمی از مطالب فراگیری بهینه سازی گروه اینترنت وان میباشد که امید‌وار‌یم گزینه دقت شما قرار بگیرد.

E-A-T محتوای باکیفیت را از نگاه گوگل توضیح میدهد.

گوگل با معرفی E-A-Tمنظور و میزان های خویش را از محتوای کیفیت عالی معرفی کرده است. این واژه مخفف سه واژه دیگر Expertise، Authoritativeness و Truthworsiness میباشد که به ترتیب به معنای تخصص، اعتبار و قابلیت و امکان اعتماد میباشد. در واقع گوگل با معرفی این سه برهان، به لبریز تکرار ترین پرسش تاریخ بهینه سازی جواب داده میباشد. محتوایی از دید گوگل کیفیت عالی میباشد که تخصصی خیس، دارای اعتبار خیس بوده و بتواند اعتماد استفاده کننده را بیشتر جلب نماید. بدین ترتیب در حالتی‌که می‌خواهید طبق میزان نو نمره بالاتری بگیرید و در درجه بندی موتور جستجوی گوگل، جایگاه بهتری داشته باشید بایستی محتوای باکیفیت طبق این سه ترازو معرفی فرمایید. اصول سه گانه محتوای کیفیت بالا نیز در واقع اشاره به E-A-T داراست.

 

تخصص اولی اصل از اصول سه گانه E-A-T
تخصص از مناظر مختلفی در اصول سه گانه یا این که E-A-T گوکل مضمون‌ می‌شود که به تشریح مهمترین آن‌ها میپردازیم:
نکته های در باب تعیین کلمه ها کلیدی طبق E-A-T : می بایست در تعیین کلمه و واژه کلیدی و فهم و شعور نیاز یوزرها تان تخصصی کار فرمائید. کوشش فرمایید برای شناسایی و فهم نیاز یوزرها طرح ریزی داشته باشید و عبارات کلیدی قابل قبولی را تعیین فرمایید. در واقع می بایست محتوایی ساخت نمائید که مطابقت بر نیاز مخاطب باشد. دو‌مین نکته راجع‌به او‌لین اصل از اصول سه گانه E-A-T این میباشد که به طور حقیقی وواقعی و تخصصی به رفع نیاز مخاطب دقت نمایید. شما بایستی کارکشته باشید آن چیزی که استفاده کننده نیاز دارا‌هستند، را به خیر و خوبی شعور فرمائید و متناسب با آن محتوا ساخت فرمایید. با تمرکز در پروسه تحقیق کلمه ها کلیدی، برای شما قابل شعور خواهد بود که مقاله متبوع مخاطب شما تا چه حد تخصصی میباشد. به عنوان مثال هنگامی که مخاطب محتوای باکیفیت را کاوش میکند مقاله همگانی خیس نسبت به هنگامی که E-A-T را کاوش می نماید، مد حیث داراست.
محتواهای دارای ارتباط و دارای انسجام ساخت‌و‌ساز نمایید : درباره ی اصل تخصص برای ایجاد محتوای کیفیت عالی، همینطور تاکید میگردد که کارایی فرمایید تا در حوزه های مشخصی کار فرمایید و در واقع تخصص خویش را در آن حوزه ها به گوگل ثابت نمائید. ساخت و ساز محتواهای متفرق سبب ساز میشود تا گوگل مارک تخصصی شمارا توانا نداند.
ساخت محتوا را به اشخاص کارشناس بسپارید: هر چه مطلبی که ساخت و ساز میکنید و حوزه ای که در آن کار میکنید، تخصصی خیس باشد، بخت بیشتری برای پیروزی در مرتبه بندی seo گوگل خواهید داشت به این ترتیب سفارش میکنیم ساخت محتوای خویش را به متخصصان بسپارید و به گردآوری داده ها از تارنما های گوناگون به وسیله عده ای که در آن حوزه تخصص ندارند، اکتفا نکنید. گوگل روز آپ تو دیت در هم اکنون ارتقاء توانمندی های خویش برای شناسایی سطح تخصص نویسندگان محتواها میباشد.
گونه های محتواهای کیفیت عالی ساخت نمائید: کوشش فرمایید ایجاد اشکال محتوا مثلا محتواهای ویدیویی را در حق تقدم قرار دهید. درصورتی که که یک رسپی طعام را بنویسید و فیلمی از شیوه اصلاح کردن آن در تارنما قرار دهید، از نگاه گوگل تخصصی خیس فعالیت نموده اید و بهتر توانسته اید نیاز یوزرها خویش را رفع نمائید.

 


اعتبار؛ دومی اصل از اصول سه گانه E-A-T
دومی اصل E-A-T یعنی اعتبار می‌گوید، برای مرتبه بندی بهتر در گوگل می بایست هر کاری بکنید تا از نگاه گوگل دارای اعتبار به لحاظ برسید. یک کدام از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌تواند شما‌را از دید گوگل دارای اعتبار کند، به دست آوردن بک پیوند میباشد. در واقع پیش از فعال شدن اصول سه گانه محتوای کیفیت خوب نیز هیچ سایتی فارغ از به دست آوردن بک پیوند طبیعی، نمی توانست در مرتبه بندی گوگل جایگاه نیکی بدست آورد. در واقع دیگرافراد نیز باشد شمارا تحت عنوان رفرنس بپذیرد، به شما استناد نمایند و به محتوای شما بک پیوند دهند. در شرایطی‌که که بتوانید از یک وب سایت با آتوریتی دامنه بالا، بک لینک و پیوند بگیرید، از دید گوگل بسیار دارای اعتبار خیس خواهید بود.
اصل اعتبار در اصول سه گانه ساخت محتوای باکیفیت E-A-T، بها مارک شمارا نیز برای سنجش اعتبار شما در حیث می‌گیرد. هر نوبت که اسم مارک شما در گوگل سرچ میشود یا این که در محتواهای دیگر اشاره ای به مارک شما می‌گردد، اعتبار شما نزد گوگل زیر تاثیر قرار می‌دهد. در واقع در‌صورتی‌که مارک توانا تری در دنیای مجازی داشته باشید، گوگل متوجه آن گردد. این پروسه بک لینک و پیوند سوای نشانی نیز گفته می گردد.
برای این که از حیث گوگل دارای اعتبار باشید، بایستی اقدامات متنوعی انجام دهید. از جمله استعمال از منابع دارای اعتبار در تنظیم محتوا و بیان آن، می‌تواند مثلا اقدامات باشد. برای این که مارک قوی تری داشته باشید و نزد گوگل دارای اعتبار جلوه نمایید، بهتر میباشد در اشکال شبکه های عمومی فعال باشید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۵:۲۶ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

چگونه تیتر بهینه کنیم


بعداز این که نحوه مطلوب برای لینک و پیوند‌سازی را گزینش کردید و مهیا راه اندازی آن شدید، سئو سایت بایستی به آنالیز بهینه سازی بپردازید. در اکثری مورد ها اشخاص آن قدر مشغول خویش ساخت‌و‌ساز محتوا میگردند که باصرفه‌سازی را فراموش می‌نمایند البته با صرف ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بازه برای رعایت نکات seo در ساخت‌و‌ساز محتوا می توانید ترافیک، تعامل و قیمت بیشتری جذب نمائید.

مهم‌ترین ترفندها و نکات بهینه سازی
این یک نظارت لیست میباشد که با در اختیار داشتن آن می توانید مطمئن گردید روند ساخت‌و‌ساز محتوا به صحت و در سرویس بهبود مرتبه وبسایت کار می‌نماید. ولی ممکن میباشد رنکینگ غرض مهم کمپین شما نباشد البته می بایست دست کم نکات اول بهینه سازی آن پیج را رعایت فرمایید. این فعالیت دوران مقداری میگیرد و در طی بازه زمانی حاصل نیکی در بر خواهد داشت.

چه گونه تیتر بهینه سازی تعیین کنیم ؟
آری، میدانم، این یک کدام از خیلی ابتدایی میباشد! ولی تعجب میکنید در حالتی که بدانید تعدادی نفر با صرفه‌سازی تیتر ورقه را فراموش می‌نمایند. گزینش تیتر بهینه سازی مطلوب یکی‌از نکات seo در ایجاد محتوا میباشد. راجع به تیتر شیت می بایست به دو نکته قابل توجه اعتنا فرمایید:

به خیال و خاطر داشته باشید که تیتر برگه در حاصل گوگل نشان داده می‌گردد. در غیاب تگ‌ها اپن گراف، این تیتر در کانال‌های اجتماعی نیز به اکران در می آید. پس می بایست عنوانی دیدنی تعیین فرمایید که استفاده کننده را به کلیک کردن ترغیب نماید.
محتوایی که به آرزو جذب پیوند ساخت‌و‌ساز می کنید، ممکن میباشد به خیال و خاطر بعضا از لغت ها کلیدی نیز در رنکینگ قرار بگیرد. بهتر میباشد یه خرده مدت بگذارید، تحقیق لغات کلیدی انجام دهید و تیتر را با آن باصرفه‌سازی فرمائید. در‌صورتی‌که یک واژه کلیدی شل و تروتمیز با محتوا در دسترس ندارید، از یک کدام از دو عبارت دارای ربط استعمال فرمایید. مواظب باشید کلیدواژه‌ای گزینش فرمائید تا قبل از این در شیت دیگری از آن به کارگیری نکرده باشید. در غیر این شکل به جایگاه آن کاغذ زخم میرسانید.
بیشتر بخوانید : تکنیک های seo
توضیحات متا
تاثیر توضیحات متا در مسئله مرتبه‌بندی ممکن میباشد به اندازه تیتر نباشد ولی گشوده هم یک کدام از نکات بهینه سازی در ساخت‌و‌ساز محتوا به شمار می‌‌رود. خوب میباشد مقداری برهه زمانی بگذارید و توضیحات واضح، ظریف و جذابی بنویسید که رفلکس‌دهنده محتوا باشد. این فعالیت ممکن میباشد منجر بالا رفتن نرخ کلیک بشود. ضمنا در حالتی‌که تگ‌های اپن گراف را تعریف‌و‌تمجید نکرده باشید، توضیحات متا به پلتفرم‌های کانال‌های اجتماعی امداد می‌نماید. به دنبال بیشتر به‌این قضیه می پردازیم.

اینفوگرافی


اینفوگرافی یک نمونه روشن از استعمال متن و تصویر به طور به طور همزمان میباشد. اینجانب مثال‌های اکثری از اینفوگرافیک‌های ایستا میبینم که از مقدار متعددی متن در آنان مصرف شده میباشد. خیر صرفا این مقصود اینفوگرافیک وجود ندارد بلکه از نگرش seo، چه کسی متن را در تصویر میگذارد!؟

مقدار یه خرده متن در اینفوگرافیک طبیعی میباشد. به ویژه زمانی از گزاره‌های کوچک به کارگیری می کنید البته چنانچه قرار باشد وسعت متعددی متن به عمل ببرید، شاید به هیچ وجه نباید از اینفوگرافی به کار گیری فرمائید.

درصورتی که میبینید راه حل‌ای جز استعمال از متن زیاد در اینفوگرافیک وجود ندارد، بهتر میباشد آن را با صفحه های HTML جایگزین فرمایید و در آن صفحه ها از متن و تصاویر مطلوب همزمان به کارگیری فرمائید. یک محتوای بلند بهتر میباشد و قادر است برای کسب جایگاه و ترافیک باصرفه‌سازی خواهد شد، کاری که با یک تصویر اینفوگرافیک نمیشود انجام اعطا کرد.

لینک و پیوند ‌سازی داخلی
این یک آیتم اساسی در آنالیز لیست seo میباشد که ممکن میباشد نادیده گرفته گردد. دو نوع پیوند‌سازی داخلی وجود داراست که بایستی در هنگام انجام بهینه سازی آن پیج در حیث بگیرید:

پیوند دادن به صفحه ها مهم
با فرض این که پیوند‌سازی محتوامحور چیره باشد، می بایست مراحل لینک و پیوند دادن به محتوای وبسایت خویش را امن نگه دارید. در شکل قابلیت قیمت خالص link equity لینک و پیوند‌ها را برای صفحه ها مهم به جریان بیاندازید. برای انجام این عمل می‌‌توانید از طریق‌های پایین به کارگیری فرمائید:

قرار دادن منوی مسیریابی در بالای ورقه. این منو می تواند مشتمل بر پیوند کاغذ‌های اساسی باشد. بایستی مواظب باشید این منو محتوا را زیر‌الشعاع قرار ندهد و تا حد ممکن محتاطانه باشد. یک جایگزین قادر است این باشد که محتوا را منتشر فرمائید و بعد از این که به مقصود خویش رسیدید منوی مسیریابی را اضافه فرمائید.
به کاربردن پیوند داخل محتوا. در حالتی که در محتوای ورقه قطعه‌های عظیم متن دارید، پیوند‌ها را باطن این متن ها به عمل ببرید. نکته حائض اهمیت دراین باره این میباشد که لینک و پیوند‌ها را به طور طبیعی به فعالیت ببرید و جایی که مضمون‌ ندارد از آنان به کار گیری نکنید.
ساختن یک فوتر که به صفحه های مهم لینک و پیوند میدهد. ممکن میباشد گذاشتن لینک و پیوند در زیر کاغذ به اندازه قرار دادن آن در بالای برگه با صرفه نباشد. با این حالا با به کارگیری از این شیوه محتوا را به خطر نمی‌اندازید و حواس استفاده کننده را از آن پرت نمیکنید و در عین هم اکنون بها خالص پیوند را برای صفحه ها اساسی به جریان می‌اندازید.
لینک و پیوند دادن از صفحه ها اساسی به صفحه ها داخلی
پیوند دادن از صفحه ها مهم می تواند برای ورقه‌هایی که محتوای متعددی ندارند یا این که جزو منوی مهم نیستند امداد‌کننده باشد. در چنین مواقعی می‌قدرت بیان کرد ممکن میباشد گوگل برای محتوا (یا این که پیوند‌هایی که به آن داده می گردد) به اندازه‌ای که می بایست قیمت قائل نشود. چنانچه یک ورقه به نحوه چشمگیری پیوند داخلی اخذ نکند، قیمت خالص لینک و پیوند جریان پیدا نمی‌نماید و ورقه ممکن میباشد درجه خیر کسب نکند.

حتی در‌حالتی که این شیت پیوند‌های فرنگی فراوانی داشته باشد، سوای داشتن یک ساختار پیوند‌سازی داخلی مطلوب، نمی‌تواند بها خالص پیوند را به جریان بیاندازد. اهمیت پیوند سازی داخلی تاحدی میباشد که گفته میشود می‌قدرت درجه وبسایت را فقط با به کار گیری از این تکنیک بالا پیروزی. توضیحات بیشتر را اینجا ملاحظه کنید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۴:۰۱ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)

کسب درآمد با تولید محتوا در سئو


فروش تولیدات آموزشی در مورد seo
یک کدام از طرز های بی دردسر برای کسب درآمد از روش seo این میباشد که عصر های آموزشی سئو سایت ساخت و ساز فرمایید و بفروشید. امروزه فروش فراگیری در جهان بهره بسیار بالایی داراست و در صورتی شما هم توان درس دادن درین حوزه را دارید میتوانید از فروش فراگیری seo هم به درآمد قابل توجهی برسید.

در شرایطی‌که می‌خواهید استاد بهینه سازی گردید نیاز به تجربه های بیشتری دارید. فقط با کمپانی در زمان های آموزشی seo نمی توانید به یک سئوکار ماهر تبدیل گردید. برای درس دادن هم می بایست تجربیات خویش را با دیگرافراد به اشتراک بگذارید خیر تنها چیزهایی که کلیه در رابطه بهینه سازی میگویند!

نصیب متعددی از seo مرتبط با تجربه شما می‌شود خیر چیزهایی که از این ور و آنور خاطر گرفته اید. به همین استدلال در حالتی که میخواهید تولیدات آموزشی تان لبریز فروش گردد می بایست اثبات نمایید تجربه متعددی در seo دارید.

برای ساخت‌و‌ساز عصر های آموزشی seo هم سفارش میکنم هر قسمت از seo را به یک فراگیری تبدیل فرمایید و بفروشید. برای مثال نصیب seo محلی یک فراگیری برای فروش باشد. یا این که قسمت لینک و پیوند بیلدینگ یک قسمت آموزشی جدا برای فروش باشد. در‌این‌صورت اشخاص متعددی یادگرفتن های شما‌را میخرند. زیرا خیلی ها نیاز به مجموع فراگیری های شما ندارند!

 

کسب درآمد از مشورت در seo
یکی منش های کسب درآمد از تخصص بهینه سازی مشورت کردن دادن میباشد. ولی برای مشورت دادن نیز بایستی تجربه تون در بهینه سازی زیاد باشه. به جهت اینکه در مشورت ها ممکنه به وب سایت های متعددی با موضوعات گوناگون واکنش فرمایید به همین استدلال بهینه سازی در حوزه های متعدد مختلف میباشد و می بایست به اندازه کافی تجربه داشته باشید.

خیلی از اشخاص نیروی seo دارا هستند اما خط مش صحیح را نمی دانند و مدام به مشورت کردن نیاز دارا‌هستند. حتی خیلی از سئوکارها نیز بعضی وقتها به مشورت با سئوکارهایی که تجربه بیشتری دارا‌هستند احتیاج دارا‌هستند.

فعالیت یک مشاور seo محاسبه و نظارت وب سایت و همچنین وب سایت های رقبا و ارائه یک نقشه خط مش صحیح در قالب آنالیز لیست میباشد. مزیت مشاور دادن در seo این میباشد که خیلی مشغول پروژه های seo به طور فیزیکی نیستید! تنها موردها ما یحتاج و راه و روش امور را برای کسب سکو ارائه خواهید اعطا کرد.

در حالتی که می خواهید از منش مشورت دادن در seo کسب درآمد نمایید می بایست خودتان را شناخته نمایید. به پیمان دارای شهرت می بایست برندسازی فردی نمائید. یکی شایسته ترین رویه ها برای اینکه شناخته گردید حضور در دورهمی ها، مراسم ها، سخنرانی ها و هر رویدادی که در زمینه‌ی seo میباشد.

در‌حالتی که بتوانید در شبکه های مردمی هم حضور فعال داشته باشید بسیار روی مارک شدن شما تاثیر گذار میباشد. مثلا در مجموعه های بهینه سازی حضور داشته باشید و کارایی نمائید به سوال های دیگرافراد جواب درست بدهید.

 

کسب درآمد با ساخت‌و‌ساز محتوا در seo
ولی شیوه دیگری که جزء طرز های غیر بی واسطه کسب درآمد از بهینه سازی به حساب آورده می شود ساخت‌و‌ساز محتوا میباشد. ساخت و ساز محتوا در مسئله های متعدد با مقصود کسب درجه قادر است شما‌را به پول برساند. بارها در امر ساخت‌و‌ساز محتوا و طریق های کسب درآمد از آن حرف کردم. توصیه میکنم نوشته‌ی‌علمی “8 نحوه کسب درآمد برای وبسایت های محتوایی” را مطلقا بخوانید.

درین نحوه شما هم می‌توانید به طور هدفمند روی عبارات کلیدی خاصی درجه بگیرید و از آن کسب درآمد نمایید و هم اینکه روی کلماتی که سرچ بالایی دارا‌هستند فعالیت فرمایید و ترافیک بالایی را جذب فرمایید. در هر دو شکل درآمد شما بالا خواهد بود.

در نحوه نخستین که کسب جایگاه روی لغات کلیدی غرض بود مثلا میتوانید روی عبارت “شایسته ترین ادکلن های مردانه” شیت ای را seo فرمائید و از روش آن با دیجی جنس روی تولیدات دارای ربط همیاری در فروش فرمایید. اما این تنها یک نمونه معمولی بود. شما درین طرز روی هر موضوعی که دلتان بخواهد می‌توانید صفحاتی را seo نمایید و بالا بیاورید و بعد از آن با همیاری در فروش یا این که ارائه فرآورده از سوی خودتان کسب درآمد فرمائید.

در طرز دوم که جذب ترافیک از روش کلمه ها مالامال جست و جو بود هم میتوانید روی کلماتی که سرچ بالایی دارا‌هستند صفحاتی را بالا بیاورید. از جمله اندیشه کنیم “فراگیری رژ لب زدن” سرچ بالایی داراست. هنگامی که روی چنین عباراتی عمل نمایید و درجه بگیرید می‌توانید از ترافیک ورودی تان از طریق های گوناگون پول در آورید. یک کدام از معمولی ترین طریق ها قرار دادن تبلیغات کلیکی همسان در وبسایت تان میباشد.

در مجموع درصورتی که شما در ساخت‌و‌ساز محتوا تخصص داشته باشید یا این که بتوانید در سئوی محتوا خوب فعالیت نمایید و در عبارت های لبریز سرچ جایگاه خوب بگیرید و ترافیک بالایی را جذب فرمائید از طریق های گوناگون میتوانید کسب درآمد داشته باشید. اینجا صرفا به دو طریق درآمدزایی از ساخت‌و‌ساز محتوا اشاره کردم.

 

برای کسب درآمد بیشتر از تعدادی نحوه به کارگیری نمایید
برای اینکه بتوانید درآمد بیشتری در حوزه بهینه سازی بدست آورید خودتان را محدود به استعمال از یک طرز نکنید! کارایی فرمایید از طریق های مختلفی برای ارتقا درآمدتان از روش بهینه سازی استعمال فرمائید. از جمله محتوای بهینه سازی گردیده ارائه دهید، ریپورت نویسی فرمایید، مشورت کردن seo بدید، بررسی لیست بهینه سازی ارائه دهید و از طریق های دیگری که خودتان به آن‌ها عشق و علاقه مند میباشید و فکر می‌کنید پول بیشتری برای شما دارااست استعمال نمائید.


برچسب: سئو سایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۲:۰۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)